Niet alles is altijd gemakkelijk

3 november 2017 - Thành phố Thanh Hoá, Vietnam

Survivel 03-11-2017

Op dit moment zitten we in een hotelletje in “the middle of no-where” Thanh hoa. Veel te veel kilometers (80) gemaakt. Zadelpijn, houten kont enz enz.  Verzengende hitte, 30 graden, de Aziaten lopen nu met winterjassen J. We hebben veel gezien. Buiten de toeristische zones is het land naar onze mening erg arm. Veel vrouwen en mannen verrichten arbeid in de rijstvelden zonder machines. Het welvaartsniveau is niet zodanig dat we accuut denken, hier moeten langer blijven…

1. Henk:
    3 november 2017
    O, je leert het land in zijn diepste vezels kennen.
  2. Tonny en Arie:
    3 november 2017
    Volgende foto van John??
  3. Hendrik Van der Elst:
    4 november 2017
    Joke toch ... "wij" - en ik mag in het meervoud spreken denk ik - zijn geen 20 meer. Vandaag was ik nog op mijn "grondstukje" aan het groenten planten. 30 graden, bloedheet, vochtig. Ben er na een paar uur ook maar mee gestopt, ik werd er niet goed van. Dus : nadien een gin-and-tonic gaan drinken, binnen, klaar. Volgende dagen hier koeler in droger, DAN doe ik wel verder. Keep well en doe geen onmogelijke toestanden ... masochisme is ook maar niks hoor. xxx
  4. Ruud:
    4 november 2017
    Dat is het mooie van jullie tocht, je ziet dat er velen zijn die minder hebben. Neem eens wat foto' s van de plaatsen waar jullie overnachten. Ik verwacht geen Hilton maar ben toch wel benieuwd.
    En vergeet morgen niet de Vietnamezen te feliciteren met john's verjaardag
  5. Ineke:
    4 november 2017
    Overdrijven is ook een vak, het is geen wedstrijd toch😊 Die 80 staat genoteerd dus kunnen jullie het iets rustiger aandoen!
  6. Linda:
    4 november 2017
    Vanwaar die inhaalrace? Al last van heimwee?
    Houd 't gezond hè!
  7. Josee Mulder:
    12 november 2017
    Wat een schitterende reis maken jullie samen mee zeg! Prachtige foto's. Schitterend gewoon!. Heerlijk zoveel cultuur en natuur om jullie heen. Leuk om te zien en te lezen!
    Sportief hoor!