Met de voeten in de Hollandse klei

1 december 2017 - Rockanje, Nederland

Brrrrrrrrrrrrrr, wat koud!!! De tuinslang poept ijsblokjes. Weer in de fantastisch rustige metropool Rockanje. Geen stampende airco’s en reutelende scooters. Deze reis naar Vietnam kenmerkte zich door veel onverwachte acties. Wij hebben veel gezien en meegemaakt en zijn tot de conclusie gekomen dat Nederland een prima landje is.

Wij bedanken iedereen die virtueel met ons meegereisd is. De fietsroutes die wij gemaakt hebben zullen wij op wikiloc plaatsen  (als dat lukt).

Tot gauw, see you soon xx

PS ik vind dat Sint gender neutraal moet zijn en wat jonger, geen leeftijdsdiscriminatie. Iedereen moet zich kunnen identificeren hihi

1. Ruud:
    1 december 2017
    Nu Julie weer thuis zijn, kunnen jullie alvast de volgende vakantie plannen. Kijk eens naar Oman, er is erg veel te doen in deze zandbak.
    Ik hoop jullie weer snel te zien.
    Ps, Sinterklaas kennen ze niet, en van gender neutraal hebben ze hier nog nooit van gehoord
  2. Jacqueline:
    1 december 2017
    Prima landje! Dat denk ik ook altijd als ik in een ver en arm land geweest ben. Alleen het klimaat hier, daar ben ik niet zo weg van.😏

Fijn dat de reis zo geslaagd geweest is, ondanks de overstromingen. Nog lang nagenieten!👍🏻
  3. Hendrik Van der Elst:
    1 december 2017
    Ha, goed thuisgekomen. Ik dacht al, als die vulkaan in Bali rommel begint te spuiten en de wind zit verkeerd ... wij hebben het eens voorgehad met die Ijslandse puist destijds. 5 dagen vastgezeten in London. Niet akkoord met genderneutrale Sinten. Niets van : moet oud zijn, een witte baard hebben en zijn helper ziet zwart van door de schoorsteen te kruipen. Voilà, s, 'k heb eens goed gezegd, zie.

Ben hier aan het boeren geslagen, de radijsjes zijn alvast een succes. De pompoenen woekeren als gek en de aardappels ook.
    xxx
  4. Ineke:
    1 december 2017
    Gezellig dat jullie er weer thuis zijn. Is er weer een beetje leven in de straat!
  5. Linda:
    WELKOM THUIS XXX
  6. Martine:
    1 december 2017
    Ook fijn! Home sweet home!
    Tot gauw!
  7. Astrid:
    1 december 2017
    Fijn dat jullie weer thuis zijn.
    Ik heb genoten van al jullie verhalen en van jullie mooie foto's. Daaruit bleek duidelijk hoe jullie genoten van al die mooie dingen die jullie meemaakten en bezichtigden. Een avontuur om nooit te vergeten, misschien wel dankzij het onverwachte en niet geplande.
    groeten en tot ziens of horens
    Astrid
  8. Josee Mulder:
    3 december 2017
    Fijn dat als je weer gezond en met vele ervaringen rijker thuis bent, het leven hier in Nederland is nog niet zo verkeerd. Zeker als je in het buitenland bent geweest realiseer je dit des te meer. Jullie hadden alleen wel een zonnetje mee kunnen nemen toch?!