Ben Tre

16 november 2017 - thành phố Bến Tre, Vietnam

In Ben Tre aangekomen hebben wij vanuit het hotel met de fiets een paar mooie tochten gemaakt. Langs de Mekong, door jungle en dorpen hier in de omgeving. Na de scooter was dit toch weer even wennen, vooral voor het achterwerk. Met gepaste snelheid die bij 34 graden hoort hebben we veel gezien. In dit gebied is goed te fietsen. De waterstand van de Mekong is nog steeds hoog. Morgen reizen wij achterop de motor bij 2 Vietnamezen naar Can Tho. Dat is ongeveer 130 km hiervandaan. Zij laten ons gelijk de omgeving zien. Van al onze voorgenomen bestemmingen is niets terecht gekomen. Iedere dag is een nieuwe verrassing en heel leuk😊😊

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ton Oorschot:
    Hoi,

Dit is echt op reis gaan ipv vakantie vieren.
  2. Hendrik Van der Elst:
    16 november 2017
    Ik begin te begrijpen waarom de Ami's de oorlog daar verloren - het is 1 groot moeras annex jungle daar. Veel doet me denken aan China - de architectuur, en zeker wat het Chinese binnenland betreft hun primitieve infrastructuur. Is het niet te warm daar om bij 34 graden en vochtig te fietsen?? Mooie foto's, overigens. Hoe lang blijven jullie er nog?? Greetz, xxx
  3. Ruud:
    16 november 2017
    Jullie hebben nog tijd voldoende om leuke dingen te zien. Maar fietsen bij 34 C ????
  4. Ineke:
    Schitterende foto's!
  5. Josee Mulder:
    17 november 2017
    Wat fijn dat het daar goed te fietsen is!
    Het ziet er allemaal fantastisch uit!